Home Owner Freebies Tutorials Websites
Disclaimer Board

Hy haters please click Here

Chatter Box

Must put your name & url blog. Exchanges link opened, Tutorial request accepted & Be nice
-
Find me

: Nadiah Syakirah
: Nadiah Syakirah
: Nadiah Syakirah
Latest
  • Chance?
  • Guess what, Neddy in da house.. *krik krik krik*
  • This Is Me Miss Nady
  • Claps

    Template by:Farah Adriana
    With help:Fatin Hazwani /Wanaseoby /Nabila Medan
    Best view only in Google Chrome

    Makang kawanggg

    Entry updated on Wednesday 20 November 2013
    Entry got 0 comments | Fly to top :3

    Hello ppl.. :* mai godddd rindunya kat koranggg *kata kau* muehehehehehe x delah.. dah lama x update blog.. mesti ada yang rindu.. hahahaha.. okay stop annoying.. hari tu, mira request kat aku suruh update blog. okay aku buat lah ni.. kesian dia.. hahaha rindu aku lettuw.. xD

    Cuti tak tahu nak buat apa.. duduk depan lappy online n berangan.. maybe lepas ni, aku nk aktif siket berblogging. hahaha yelah.. menghilang kan bosan okengggg. But but but.. blog ni takka nmenceritakan hal peribadi den okayy hanya kisah kisah duniawi sahaja.. orang kata, x elok sebarkan hal peribada kat orng.. nnti ada yg dengki puloks.. hahaha

    Aku rindu Haziqa, Sasa,.. Op coz Syamila.. my friend since sekolah rendah. Rindu sngat sngt.. even, masing masing dah berubah.. aku tetap sayang dorng macm dulu.. *jiwang siakkk*

    > Haziqa mengajar aku untk sentiasa positif. Positif dalam kehidupan.. Sentiasa senyum even dalam masalahh

    > Sasa mengajar aku untuk sentiasa menghargai sesiapa pun.. mengajar aku untuk menyayangi seseorang.. aku kawan dengan dia, barulah aku start sayang kawan n hargai kawan.. k lawak.. hahaha

    > Syamila mengajar aku untuk setialah berkawan.. walaupun dah ada kawan baru, kawan lama tetap kene hargai.. Bila berkawan kene ikhlas..

    See, aku berkawan mesti ada sbb.. oh yeahh x lupa jugak dekat Mira, Nik and Shy.. hahaha rindu kat korangg

    > Paling rindu Shy.. sbb aku slalu menggila dengan dia kat skolah.. even.. first aku masuk, ramai yang ckp pasal dia.. tapi best kawan dngn dia.. aku nmpk diri dia yg sebenr bila berkawan dngn aku.. dia tak fake..

    > Mira pulak mengajar aku bersabar. :3 wei.. kene sabar dngn dia.. slalu buat keje dngn dia mesti buat lmbt lmbt.. tapi.. aku belajr lah untuk bersabar..

    > Nik pulak.. dia ajr aku jadi perempuan yang lemah lembut.. sompan.. n yang penting.. MAHAL. hahaha

    okay.. dah tak tahu dah nak update ape.. hahaha tapi.. jenis aku satu je.. nak berjaya.. kene mempergunakan orang.. ;) suka hatilah korang nak ckp aku ni apa.. tapi.. cuba korng pikir.. kalau korng asyik ikut ckp kawan.. then korng kawan dngn dia tnpa dapat benefit.. kan membazir..

    kawan tu, bila kita kawan dengan dia.. dia bagi kita kepentingan.. such as mengubah kita kearah kebaikan.. bukan jadi kan kita makin liar n lupa daratan.. ingat tu k. Aku pernah salah kawan. Dan aku tak nak tersalah kawan lagi.. Aku pernah mengecewakan umi n abah sebb kawan.. dah tak nak dah buat benda yang sama dekat umi n abah.. So, aku amat berhati hati bila memilih kawan.

    Up to you alls lah nak cakp aku ni sombong ke.. memilih kawan ke.. i don't careee.. Kawan ni, boleh jadi racun boleh jadi penawar. Racun yang dalam diam merosakkan salur pembuluh darah dalam diri. Dan juga penawar yang dapat menghilangkan sakit sakit di dalam diri. Wahh gua jiwang weiii hahahaha

    Okayy i think agot to stop now.. bye sayang'ssss hahahaha #Minion #twitah #@NadiahSyakirah