Home Owner Freebies Tutorials Websites
Disclaimer Board

Hy haters please click Here

Chatter Box

Must put your name & url blog. Exchanges link opened, Tutorial request accepted & Be nice
-
Find me

: Nadiah Syakirah
: Nadiah Syakirah
: Nadiah Syakirah
Latest
  • First Giveaway by Izni Sofia
  • Giveaway 5K Dunia sebenar Shida
  • Pernah?
  • School 2014
  • Super Awesome New Year Giveaway by Miss English
  • New Year GiveAway
  • First Giveaway by Sitifazara
  • 2013 End Giveaway By Queen Typo
  • Azam dan Exam.
  • Handphone GiveAway by Syuhada1981.com
  • Claps

    Template by:Farah Adriana
    With help:Fatin Hazwani /Wanaseoby /Nabila Medan
    Best view only in Google Chrome

    K.U.A.T

    Entry updated on Friday 7 February 2014
    Entry got 0 comments | Fly to top :3






    Assalamualaikum pembuka bicara.

    Kadang, rasa diri tak pernah dihargai.
    Tapi kau lupa. Mak, ayah, kakak, adik, kau kan ada untuk hargai kau.

    Bila rasa diri tak disayangi,
    ingatlah family yang sentiasa menyokong.

    Kita ada agama.
    Kita ada Allah.
    Kita ada 2 malaikat dikiri dan kanan.
    Kita ada litle small voice yang positif.

    Tengok?
    Aku kuat. Aku boleh bangkit walaupun kau berkali kali sakitkan aku.

    Tengok?
    Aku masih tersenyum walau kau berkali kali buat aku sedih.

    Tengok?
    Aku boleh buktikan kat kau yang aku boleh berdiri teguh walau kau berkali kali tolak aku sampai jatuh tersungkur.

    Terima kasih. Terima kasih sebab pernah hadir dalam hidup aku. :'D



    Labels: