Home Owner Freebies Tutorials Websites
Disclaimer Board

Hy haters please click Here

Chatter Box

Must put your name & url blog. Exchanges link opened, Tutorial request accepted & Be nice
-
Find me

: Nadiah Syakirah
: Nadiah Syakirah
: Nadiah Syakirah
Latest
  • Life.
  • Makang kawanggg
  • Chance?
  • Guess what, Neddy in da house.. *krik krik krik*
  • This Is Me Miss Nady
  • Claps

    Template by:Farah Adriana
    With help:Fatin Hazwani /Wanaseoby /Nabila Medan
    Best view only in Google Chrome

    My blog ^^

    Entry updated on Thursday 12 December 2013
    Entry got 0 comments | Fly to top :3

    Assalamualaikum. :)

    Wah, aktif pulak aku berblogging ni. >_< selalunya mak aihh malas gila wei. Hahahaha. Sekarang ni kan cuti, So, mmng lah aku duk depan lappy online je. Hahaha daripada duk online je, aku pun merajin kan diri menjenguk blog blogger blogger yang lain. Sambil meninggalkan jejak, aku follow lah skali. Harap sngat dorang follow back. xD Hari tu, aku pergi blog Missranixx nampak dia punya give away contest. Nak masuk. Tapi, bila aku post entry tu, layout blog aku semua nya jadi lain. stress wei.. Cbox aku jadikat bawah sekali. Macam x cantik pulak. hahaha.. Mohon kak Afrina tolong kita menyelesaikan masalah. xP Saya budak baru belajar. Seriusly, blog dorang cntik sangat. Even simple, it nice.. i like it. :*

    Entry kali ni, aku nak ckp pasal blog aku ni. Blog aku ni, bukan blog tutorial or tips. Blog aku ni, tempat untuk aku meluah kan idea aku. So, kalau entry aku, korang suka, boleh lah amik manfaatnya. Kalau entry aku mcm tak guna, sila bagitau aku supaya aku dapat memperbetulkan penulisan aku.

    Second, i'm stil studied. So, blog aku mungkin akan diupdate seminggu sekali. Disebabkan tuntutan sekolah lah. *kalau dah naik sekolah k* xD Kalau korang rindu aku nak update blog, cakaplah. xP *bajet* hahaha Oh lupa nak bagitau, aku bau 15 tahun tau. So, korang boleh tolong tak doakan aku dapat keputusan PMR yang cemerlang. Sebab result keluar 19 haribulan ni. Pleaseee *Kelip kelip mata* hikhok

    Third, kalau rasa nak mengenali aku dengan lebih lagi , boleh hubungi aku kat Facebook (klik sini)  atau twitter (klik sini). InsyaAllah aku akan jadi peramah dengan korang. Sebelum tu nak bagitau, aku ni, bukan peramah sangat. So jangn mengharap aku akan peramah dengan korang kalau korang x peramah dengan aku. Terima kasih.

    Korang boleh Tanya (klik sini) aku kalau nak. Cekedaut Intagram (klik sini) aku. *Folow skali tau* aku memang takkan follow orang kat insta sebab bapak aku tak bagi. T_T tapi aku akan follow korang if korang like gamba aku. Tak like just follow pun, aku akan like gmba korang. So tak payah lah nk curius sangat asl aku tak follow korang kat insta okay.

    I think, thas all kut. Nothing to say. Hahaha bye korang, insyaAllah aku update lagi. Bye. :*

    Labels: