Home Owner Freebies Tutorials Websites
Disclaimer Board

Hy haters please click Here

Chatter Box

Must put your name & url blog. Exchanges link opened, Tutorial request accepted & Be nice
-
Find me

: Nadiah Syakirah
: Nadiah Syakirah
: Nadiah Syakirah
Latest
  • ��
  • Giveaway Jun by Syira Lokman
  • Rindu?
  • 30 Fakta Menarik Mengenai Wanita
  • Giveaway Birthday by Syira Lokman
  • Exam dan Tipsss
  • K.U.A.T
  • First Giveaway by Izni Sofia
  • Giveaway 5K Dunia sebenar Shida
  • Pernah?
  • Claps

    Template by:Farah Adriana
    With help:Fatin Hazwani /Wanaseoby /Nabila Medan
    Best view only in Google Chrome

    Worst day. Lah kut.

    Entry updated on Wednesday 14 October 2015
    Entry got 0 comments | Fly to top :3

    Hi gaisss,

    Harini aku kecewa. Banyak sebab untuk aku kecewa

    1) cikgu mempertikaikan kredibiliti aku.

    Kelas kiteorg kena tuduh sepah kan library dan yeahh sebagai ketua aku dipersalahkan kerana tidak menjaga library dengan baik. Okay kecewa gila dohh jumpa pulak manusia sembang lebih eh.. reti nk bongkak.. bila kt depn penakut cam haremm k. Cikgu ckp aku tak jalan ka tanggung jwb. Wtff yelah memang aku tak buat kerja selama ni. Then tetiba jadi ketua. Aku tau ramai tak puas hati. Tapi nak buat camne. Dah aku je berani nak jadi librian masa form 4. Nasib hengko lerr. Kecewa kut bila orang tuduh kita tak jalankan tanggungjawab. Padahal depa tak nampak pun apa yang kita buat. Dia hanya tahu dan terus menghukum tanpa menyiasat FITNAHHH yang lain sembang kan nak marah marah tapi actually aku yang tempias teruk. Okay lek chill

    2) dapat tahu kawan benci kita

    Ni worst habis. Even aku tak rapat dengan dia tapi seriously aku anggap dia kawan. Aku mintak tolong dia. Banyak kut. Then tup tup dapat tahu selama ni dia benci aku. Weiii sedihnya  rasa useless gila. Rasa macam aku ni tak malu kawan dengan orang tak sudi kawan dengan aku 😭😭😭 at the end aku rasa malu dengan kebodohan diri sendiri.  Haihh aku tak tau nak cakap apa dengan dia. Yang aku tahu aku malu, geram, tak puas hati. Aduhh 😥😥

    3) dapat tahu 1 sekolah benci aku.

    Okay ni tak worst sangat sebab aku dah dapat agak dah. Hahaha even kawan kelas aku pun benci aku, so bila tahu 1 form 5 tak suka aku, aku langsung tak terkejut. Hahaha tak yah tanya form lain lahh confirm lah dorang tak suka. Hahaha aku tak boleh go dengan manusia yang belagak baik ni. Penat sangat. Jumpa kawan macam ni buat aku rasa aku ni baik sangat.  At the end aku akan asyik benci orang dan asyik cari salah orang.

    Sudahlah malas nak fikir. Baik fokus kat spm je. Siapa yang masih nak jadi kawan aku tu? Jadilah. Yang tak nak tak pe. Slow slow aku blah. Slow slow gila sampai kau rasa mcm tak pernah kawan dengan aku hahahaha 😂😂😂

    Lets play a game. Dont talk with each other, untill u forgot that i am your friend long time agooooo