Home Owner Freebies Tutorials Websites
Disclaimer Board

Hy haters please click Here

Chatter Box

Must put your name & url blog. Exchanges link opened, Tutorial request accepted & Be nice
-
Find me

: Nadiah Syakirah
: Nadiah Syakirah
: Nadiah Syakirah
Latest
  • Simple Giveaway by AnaMyhusna
  • My blog ^^
  • Life.
  • Makang kawanggg
  • Chance?
  • Guess what, Neddy in da house.. *krik krik krik*
  • This Is Me Miss Nady
  • Claps

    Template by:Farah Adriana
    With help:Fatin Hazwani /Wanaseoby /Nabila Medan
    Best view only in Google Chrome

    Feelings

    Entry updated on Monday 23 December 2013
    Entry got 0 comments | Fly to top :3

    Assalaumalaikum everybeladi... ececeh.. hahaha dah lama den tak menjenguk blog ni. busy kemain.. hahaha internet macam nak mintak kaki. K tak pe tak pe. Oh yeah pada 19/12/13 korang pun tahu kan kami, bacth 98 mengalami detik detik yang sungguh mendebarkan. cehhh hahaha Alhamdulillah aku dapat 6A2B. Bersyukur sangat. Even tak dapat straight A's tapi aku tetap puas hati. Pada korang yang dapat straight A tu.. tahniah okayy..

    Baru mukadimah tu. Hahaha. Hari ni, jari jemari den rajin kebeno nak menaip tetntang 'PERASAAN' Semua orang ada perasaan kan. Aku pun ada. Kalau sapa yang takda tu.. tak tau lah lagu mana. *poyo lahaii* hahaha aku pelik tengok orang yag tak pernah hargai perasaan orang lain. seriusly. Pelik sangat. Apa perasaan korang kalau korang penat penat berkorban tapi orang tu tapi dia dah lah tak ucap terima kasi. Merungut lagi Boleh pulak mempergunakan kebaikan kita tu..

    Oh mai gadddd aku memang nak kasi pelempang je.. Tapi disebabkan mak aku ilek jeee so aku ilek jelah.. oh ha'ah bende berlaku dalam family aku.. damnn hahahaha

    Kesimpulannya, korang janganlah suka memperguna kan orang lain. Janganlah harap, seseorang akan berubah demi korang. Kalau korang sendiri tak nak berubah demi diri korang. Semua manusia ada perasaan *ulang* semua manusia ada perasaan *ulang* semua manusia ada perasaan. Sila hargai perasaan seseorang okayy.

    Tu je kut nak cakap. hahaha.. Bye ppl. Assalamualaikum. :*

    Labels: