Home Owner Freebies Tutorials Websites
Disclaimer Board

Hy haters please click Here

Chatter Box

Must put your name & url blog. Exchanges link opened, Tutorial request accepted & Be nice
-
Find me

: Nadiah Syakirah
: Nadiah Syakirah
: Nadiah Syakirah
Latest
  • Pencarian Bloglist 2014 By BBL
  • Simple Giveaway by Izzati Amira
  • Feelings
  • Simple Giveaway by AnaMyhusna
  • My blog ^^
  • Life.
  • Makang kawanggg
  • Chance?
  • Guess what, Neddy in da house.. *krik krik krik*
  • This Is Me Miss Nady
  • Claps

    Template by:Farah Adriana
    With help:Fatin Hazwani /Wanaseoby /Nabila Medan
    Best view only in Google Chrome

    Congrates to me! hahaha

    Entry updated on Monday 30 December 2013
    Entry got 0 comments | Fly to top :3

    Assalamualaikum korang.. :) wah.. dah lama aku tak bukak blog. Almaklumlah.. dah nak naik skolah kan. So, busy dngn persiapan barang sekolah.. ekeke..  Bnyak sngat orang massages aku kat cbox. tak terlayan gamaknya.. hahaha.. InsyaAllah aku akan join GA for awesome bloglist. Oh yeahh hari tu, aku masuk GA kn. Menang weii hahaha.. Anamyhusna punya aku dapat top up 5 hinggit. tapi, aku x de telefon. mcm mana nak tuntut. so, aku biarkan jelah. hahaha. GA Missrainxx pun aku mennag. Dapat doodle. Nanti ada masa aku tuntut ah. hahaha..

    Oh myyy first time pakai gmail. Nasib pandai send massage. hahaha. Harini, aku nak update bnyk bnyk entry. sbb dah lama tak update. mohon baca. Hahaha Oh lupa nak ckp, kalau korang nak ucap congrates dekat aku sbb pmr pun boleh. ;) hahaha perasan woii okay.. sampai sini saya. Assalamualaikum. :)

    Labels: